melekkannesi 3 aydır uyuzla mücadele ediyorum ben de bebeğim 2 aylıktı.En son eczane karışımı kükürtlü vazelinli karışımı 4 kere yaptırıp kullandım.
Akşam vucudun heryerine sürüp 3 gün boyunca aynı şekilde devam edip 4ncü gün banyo daha sonra 1 hafta arayla diğer kutuya geçiyordum.Kizim da şuan yok bende de tek tük kaldı sanki tekrar gidicem emin olmak için.Temizlik en önemlisi.Ben bütün kıyafetleri kızımın da benim de posetleyip balkonda 5 gün bekletmiştim.Daha sonra en az 60 derecede yıkayın.Beyaz sirke sürekli bulundurun temizlik de çamaşırlari yikarken kullanın.Bi de en önemlisi kendiniz de kızınız da kıyafetleri ütüleyip giyin özellikle dikiş yerlerini buhar verin ütüyle oraya yumurtluyorlar.Allah yardimciniz olsun gerçekten illet bişey.Sormak istediğiniz olursa burdayım 🌸