melekkannesi uyuz cidden cok kötü ben artık aglıyordum uyku desen asla yoktu hep kaşınmaktan genelde akşam başlıyor kaşınma . O losyon sayesinde kurtuldum cok şükür .(3 gün üstte üstte ilacı kullanıyorsunuz ama kesinlikle üstt değişmeyin banyo yapmayın, 3 gün ilac sürüldükten sonra banyo yapın kıyafetleriniz yatak carşaflarınıznız aynı şekilde bebeğinizin varsa koltuk örtüleriniz yastıklarınız