12 aya girdik sürekli ne aktivite yapacağız bilmiyorum ya hep karşıma cıkıyor aktiviteler beyin gelişimi için çok iyi diye ancak oglum cok hareketli bu ara sadece yürüme emekleme vs desteksiz henüz yürümedi ama tutunarak yürüyor bu yüzden de aktivite yapmamızda zor oluyo önerileriniz neler kızlar🫶🏻🌸