Asiye22aslan vantilatörü açın bizde aynı şekildeyiz 3aylık bebeğim yatamıyordu direk yüzüne değil mesela bebeğin yanındaki duvara dolaba yönlendirin ordan seken hava ona hafif esinti geliyordu eşim öyle demişti direk çarpar baska yere yönlendirdi yakınında hicbirşry de olmadı suan kızım 2yasında yine açıyoruz aynı şekil ben yatamıyormki çocuk nwsul yatsın sıcaktaaa