Bebekligiller nazar değmiş olabilir garip gelecek belki ama bana hamileyken bi nazar değdi her gün aynı saatte gözüm ağrıyordu belki o gibi bi şey olabilir nazar duası açın bol bol okuyun yani biraz da küçük öyle gazı kolay çıkmaz kolik değildir inşallahta , yarım saate bi emzirdikten sonra tekrar göğsünüzü sıktırın bi süt geliyorsa yetiyordur sütünüz , bu zamanlar da geçecek böyle büyüyorlar kardeşim hiç canını sıkma tırnakla gram alakası olduğunu düşünmüyorum o kadar ayet hadis var öyle olsa orda yazardı