gencmom_ Yoğunluğun en çok yaşanacağı gün diye bu günü seçmiş belliki. Ama ruh hastası diye tabir etmeseydiniz keşke. Tamam insanlar mağdur oldu ama evladı için sesini duyurmak istedi belliki. Söz konusu evlat olunca siz de yapardınız. Onu bu hallere düşürenler utansın.