Bebeğimi 28 haftalık doğum yaptım şuan 3 ay 10 günlük düzeltiiş olarak 19 günlük. Bebeğimin aşırı gaz sorunu var ve Ferrum kan ilacından olduğunu anladım ilacı bıraktım bebeğimi gözlemledim ve düzeldi biraz. Ama doktoru geri başlamamı istedi. Prematüre bebeklerde anemi hastalığı yüksek görülüyor dedi. Sizce bı sorun olur mu devam etmesem?