İyi akşamlar arkadaşlar oradan birini bulmaya bakın yoksa ilan ile vermiyor lar buralar da evleri herkes Kendi evini kiraya veriyor ben Başkale de yım 1 yıl oldu kiralar uçmuş inşallah ev bulursunuz hatta vaktiniz varsa gelin kendiniz bakın yoksa çok Zor ev bulmak