6 ay 23 günlüğüz il zamanlar ne kadar da güzelmiş meğersem ya şimdi atak mıdır nedir alttan bir diş çıktı diyemi bilmiyorum ama cok huysuz kucak kucak kucak babasını bile istemiyor sadece beni istiyor kollarım tutmuyor artık öneriniz var mı ne yapmalıyım çok yoruldum:(