feyzasmother rica ederim ben 2 sene çektim denemediğim ilaç, probiyotik ,yağlar ,nioil gibi aklınıza gelicek herseyi denedim şahsi düşüncem otu kaynatıp kullandım ondan geçti ve bu otu kullanırken 20 gün şekerden uzak durdum pilav makarna asitli içecek tüketmedim bunlarda mantarı çok çok tetikliyor ekstralara tüm iç camasırlarımı atıp yeni aldım 90 derecede yıkasanız bile kalıntı kalıyor pamuklu çamaşırlar alın kendinize otu”da aktardan bulabilirsiniz günlük kaynatın her WC sonrası o bölgesiniz onunla yıkayın kurulamadan kilodunuzu giyin insallah şifa olur çok zor bir durum ben kurtuldum darısı size 👏👏