nisakb hiç alisamayacak gibi oluyorsun ama 2 3 aya bebek sana sen bebeğe alışıyorsun.
Daha çok küçük annesi dünyaya uyum sağlamaya çalışıyor seninde bakımsız olman çok normal çünkü o zmanlarda bebeğimizin bize çok ihtiyacı oluyor kendimize vakit ayırmaya vaktimiz olmuyor.