7 aylıkken sünnet ettirdim. Doktorumuz Antiseptic Sprey diye %100 doğal bi sprey verdi. Onun dışında hiçbir şey kullanmadık. Ve sünnet olduğu andan itibaren hiçbir sorun çıkarmadı. Ağlamadı. Huysuzluk dahi yapmadı. Uykusu her şeyi normaldi. Çok şaşırmıştık. bu sprey onu çok rahatlattı belki de. Yine de aklında bulunsun. Belki denemek istersin.