nurcuk1 merhaba endişelenmeyin, ben biraz endişeli bir anneyim fazla gözlem yapıyorum fazla korkuyorum ,şimdi şöyle ki bebeklerde ilk üç ay yakalama refleksi nedeniyle eller yumruk oluyor; fakat 3 ay sonra bu refleks biter ve eller açılır diyor dinlediğim doktor (Osman gönülal) fakat ben hiç mi yumruk yapmamalı diye biraz kaygılandım çünkü hala yapıyor, bunun yanında tabi ilk 3 aya göre elleri çok daha aktif, ağzına sokuyor benim çenemi yanağımı mememi tutuyor vs (şu an 4 ay 10 günlük)