Kızlar oğlum bogaz enfeksiyonu geçiriyor ve sürekli ateşi çıkıyor antibiyotik ve pedifen calpıl 4 saat ara ile içiyor düşüp gene çıkıyor çok inatcı ateş oğluma da benden bulaştı hiç bişey yemıyor emiyor sadece sürekli ağlıyor hiç ekran vermemıstım ama 2 gündür o kadar çok ağlıyorki doktor da ağlamasın bogazı sis diye aç biraz dedi mental olarak çok çöküşteyim