ayseandyigit Merhabalar alerjik bebek maması olarak hangi markayı kullanıyorsunuz ? Tadı en iyi olan hangisi sizce?
bussyy1710 ayseandyigit alfamino kullanıyoruz tadı en iyi olan bence. Hepsini denedik. Mısır unu gibi. Diğerleri balık gibi kokuyor. Alfamino-evolvia-neocate-aptamil pregomin bence iyiden kötüye
ayseandyigit bussyy1710 neocate tadı çok kötüydü beğenmedi ama alfaminoyu da beğenmedi,, daha iyisi yok sanırım:(
alaismom Aptamil en kötüsü bence doktor onu vermişti ama değiştirdim Evolvia kullanıyoruz balık kokusu bunda da var ama alıştı bebeğim bende araştırıyorum daha iyisi var mı diye
ayseandyigit SaadetG kocamdakocam Çok şükür alerjimiz Sona erdi🙏 fakat normal mama da beğenmiyor oğlum☺️
SaadetG ayseandyigit bizim de öyle bir haftadır hiç mama yemedi neredeyse, sadece ek gıda yetersiz kalıyo aptamilin normal mamasına alıştırmaya çalışıyorum.