Arkadaşlar merhaba bebeğim 7.5 aylık ateşi çıkınca sağlık ocağına gittik 38.9 idi boğaz kızarmış enfeksiyon olmuş dedi neyse ateş düşürücü ve antibiyotik yazdı ateş düşürücüyu 4 kez verdikten sonra 6 saat arayla neyseki ateş düştü, fakat antibiyotik bebeğime çok fazla pişik yaptı poposu kipkirmizi yüzünde de döküntüler oluyor yan etki gösteriyor doktora tekrar bugün kontrole gittim bana baska bir antibiyotik yazayım dedi kabul etmedim zaten bu alerji yaptı yeniside yapabilir bebeğim aynı zamanda alerjik bir bebek zaten. Bugün öksürüğü de başladı ciğerlerine baktı temiz dedi, antibiyotik zaten zorla içiyor onuda geçtim pişik yapiyor çok kötü yarıda bırakıp dedi devam et ateş olursa acile git dedi, sizce ne yapmalıyım antibiyotik bırakasam kullanmasam öksürük ilerler mi veyahut tekrar enfeksiyon artar mı kontrol de bugün biraz daha kızarık boğazı dedi?