sadeturkkahvesi11
Yaa benimde öyle görünüyor galiba annemler köyden gelse herhalde yine gidecegim gibi 🤦🏻♀️bir yandan diyorum gitsem eve alisamatacam ama sonra diyorum bebek büyüse daha kolay okur belki alışırım bende biraz daha iyi olurum hem ruhen hem bedenen bakalım yine Rabbim yardımcımız olsun 😞🤲🏻