cokbilmismom fatma0zcan bizde hastanede gördük belki de hastanelere özel üretilmiş olabilir, bir yerde öyle okumuştum
Deletedmom_112 asell13 ben kızıma ayda 8 kutu 800 gramlık Aptamil mama aldığım zamanlar aklıma gelince conformile devam etmeyi gözüm kesmedi 😂
asell13 Deletedmom_112 bende şuan haftada 3 kutu açıyorum 300 gramlık 😂 270 liraya alıyorum aslında ciddi bi fark yok gibi
bebeklihayatt137_ Benim bebegimde 2 aylik Aptamil toz olandan kullaniyorum bebeğim ayda 1 kilo alıyor
cokbilmismom bebeklihayatt137_ @gamzeasel93 ben denedim ama benim bebe yemiyor ya bu aptalmil sütü sevmedi 🤷🏼♀️ kaşıkla veriyorum yarısını dışarı atıyor yemiyor
gamzeasel93 cokbilmismom toz al istersen biz sma kullaniyoruz gelisimi cok guzel destekledi bunlarıda arabada ucak seyehatlarinda kullaniyorum dişarida cok pratik oluyor tadı kokusuda guzel kızım severek icti