hepbahar123 Kızlar benm de kaşımin üzerinde var biraz büyük ucu kahverengi .korkuyorum aldırmaya. Aldırqn var mı bir şey olur mu ya da izi kalır mı? Ne yapmam gerek onu da bilmiyorum
Eysar hepbahar123 annem.gozunun dibinde vardı onu aldırdı hiç bir şey olmadı öncesinde iyi kötü huylumu diye test yapıp alınıyor korkmayın hemende geçti
Eysar hepbahar123 büyüktü git gide de büyüyordu hiç iz kalmadı krem verdi düzenli kullanıldığında belli bile degildi