yigitasel normal doğum yaptım benim doğumuma giren ebe de doktor da çom iyiydi sancı odaları tek kişilil zaten doğum gelince de orada çatala alıyorlar aynı odada orda yaptırıyorlar ben memnun kaldım servisleride 2 kişilik ama bazen yanında kimse olmuyo denk gelirse oda