fatmaglll Selam anneler kızım 2 ay 14 günlük ve baş prmakları hep avuç içinde açıyor çıkarıyor ama yumruk yaptığı zaman hep aguç içine alıyor her iki parmağınıda internette baktığımda selebral plai yazıyor bizimki gibi olan bebekler varmı
fatmaglll 7BusraKeskin7 bizimde aynı şekilde birşeyleri tutarken oynarken açıyor ama ara arada kapalı
acmznu fatmaglll tamamdır teşekkürler bugun dr a gideceğim içime sinmiyor da acıyor ama bazende kapalı 5 aylık kafasını tutuyor ama tummy time sevmiyor dönebiliyor ama yinede içim rahat değil gidip bi soracağım hersey yolundamı diye
acmznu fatmaglll normal dedi tutma refleksi dedi selebral palside caprazlamalar olurmus ayaklarını falan kaldırdığınızda 8. ayda eğer bazı seyleri hala yapamıyorsa o zaman sorun dedi suan daha kücük 6 7 aydan sonra daha güclenir hareketlenir dedi