Minedmn Benim oğlum da böyle yiyor ama asla aklıma yazmak gelmez. Nazardan öte iştahsız çocukların annesi çok üzülüyor biliyorum, kendilerini karşılaştırmalarını istemem çünkü 3 kaşıkla da doyar bir bebek bunu da biliyorum. İştah bir başarı da değil şans işi kesinlikle…