Ankakusu35 teşekkür ederim bugün parkta kaçırınca çok kötü oldum kum havuzunda kaçırdı bir de keşke gitmeseydik ama evde o da çok bunaldı evde bende öyle az önce de yine salonun ortasına bi kilo çiş yaptı resmen yer silmekten illallah geldi. Sizde yaşamışsınızdır anlıyorsunuz gerçekten çok yıpratıcı sinirlenmemeye çalışmak en zoru. Sakin bi insan değilim kendimi tutmaktan yoruldum.