kiziminannesii ah allahım biz de öyleyiz sanırım 4 Ay 23 günlüktü dedim içimden inşalah atak falan olmucak sonra bir başladı geceleri uyanırdı önceden ama 3 defa uyanırdı en fazla şimdi sabaha. Kadar kaç defa kalktığımızı unutuyorum ya uykuya dalamamasını hele hiç söylemek istemiyorum gündüz kucak ya da sürekli Bi emme hali memeden ayrılmasın meme açık kalsın yanında uzansın dönsün emsin maf oluyorum iyice ya çözüm bulanlar söylesin lütfen 🙏 gece uykusuzluk gündüz yorgunluk 😱