Bebegimcanim 40 kanamasından sonra adet oldum takvimimde işaretledim normalde bugün olmam gerekiyor ama tık yok düzensiz mi devam eder adet şüphem yok ama insan bi tırsmıyoda değil 😂
Abninannesi Bebegimcanim Bende de ayni sekilde oldu ondan sonra da düzene oturmadı hamile kalmadan önce duzenliydi 6 ay oldu dogum yapalı 3 kere adet oldum galiba
Defnedilan34 Bebegimcanim valla 40 cıktı çarşamba günü iki aylık olacağız dün adet oldum normalde her ay düzenli ayın 16inda olurdum bu sefer 10ununda oldum bakalım bidahaki ay ne olacak 😂
SeleNehir Emziren annelerde durum değişiyormu benim bebeğim 2 buçuk aylık 40 ım çıkmadan bitmişti kanama birdaha da adet olmadım
Abninannesi SeleNehir Emzirirken adet olmaman normal dogumdan 1 sene sonrasına kadar Bu süre geçtikten sonra muayene olmak gerekiyor