Merhaba kizlar bebeğim 4 aylık oldu 2 gün önce kontrolü vardı kilp alımı normaldi ama şu sıralar Çişli bezi yok denecek kadar az yaptığı zamanlarda da rengi koyu oluyor acaba yetersiz mi geliyor süt yoksa sıcaklardan terledigi için mi bilemedim ara ara az az su da veriyorum