Sevgili anneler bebeğim prematüre doğdu 2 kez yoğun bakımda yattı ikisinde de entübe oldu. Yoğun bakım öykümüz böyle uzun sürerken sonrasında da 3-4 kez 1 aylık yatışlarımız oldu zaten 9 aylık ömrünün yarısı hastanede geçti bebeğimin bizim solunumuz sıkıntımız vardı bu sebeple Saturasyon aleti aldık en doğru ölçen piyasada en iyisi dediklerinden konsol tipi aynı hastanedekiler gibi büyük masa üzeri tarzı artık satıyorum ankara keçiörendeyim almak isterseniz elden de teslim edebilirim fiyatı uygun tutacağım ben 15 bine almıştım