Kızlar beta hcg sonucum 0,12 çıkmış, değer referans dışı yazıyor. Gebelik varmı sizce
queen_bee 5 den aşağısı negatif deniliyor adetine ne kadar var
queen_bee negatif cnm
queen_bee yok
queen_bee negatif canım
babyblogss doğumdan sonra adetim pek düzenli değil, düzenli olmuyorum
Kızlar
queen_bee o zaman negatif gözüküyor
queen_bee Emziriyorsanız bu şekilde olması normal
,,,,
….
babyblogss teşekkür ederim
5 üzerinde bir değer olmalı gebelik için negatif maalesef
Kajsjaja ay maalesef değil çok sevindim, şuan düşünmüyorum 2.çocuk😂😂
queen_bee 😂😂 gözünüz aydın o zaman
Kajsjaja teşekkür ederim