Kizlar bebisim 10 aylik kız bebek. Koltuğa tutunup yan yan yürüyor sıralama dedikleri bu ise sıralıyor. Koltuğa tutunup kalkıyor. Emekliyor ama yürümek için heves yok. Ellerinden tuttuğumda dengesini kuramıyor yalpaliyor ellerini bırakıp dengede de durmuyor. İlk bebeğim. Tecrübeli anneler beni aydınlatabilir mi normal mi bu durum?