Memnunmusunuz bebeğim 1 aylık anne sütü ve mamayla besleniyor hipp aldık gaz yaptı sürekli kustu en son bebelac gold aldım oda bitmek üzere ama çokta memnun kalmadım gibi yine gazı ve huzursuzluğu vardı ve doymuyordu sanki çok sık acıkıyordu sma comfort aldım memnun kalan var mı