kiymttt00 Sezeryan olalı 3 ay oldu. 2. Adetimi gördüm bitti ama 10 gün sonra g tekrar kanamam başladı bide sezeyan yerinde ağrı var tekrar adet olmuşum gibi bu durumu yaşayan var mı normal mi
kiymttt00 binooo hayır maalesef ama Bi sorun yaşamadım iki üç gün sonra durdu kanamam İnternette normal diyenlerde var