gunes3134 11 aylık oğlum hala ağlıyor bu konuda yalniz değilsiniz 😀zaten dediğiniz gibi Zor vakit buluyoruz temizlemeye üstünde birde bırakmıyorlar temizleyelim benim oğlumda sesi açtığım gibi 1 dk sonra ağlıyor yapmama izin vermiyor tek elle kucagimda tutup diğer ellede supuruyorum artık olduğu kadar bazende bir odayı yapıyorum ağlaması geçiyor rahatlıyor daha sonra diğerlerini yapıyorum hepsini üst üste yapınca daha çok ağlıyor ve kıyamıyorum tabi bırakıyorum o an inşallah en yakın zamanda alisirlar çok yoruldum bu konuda