Merhaba arkadaşlar 5 aylık bebeğimde reflü olduğundan dolayı ve bu ay az kilo aldığı için 4 gündür aptamil ar mamasına başladık ama oğlum büyük tuvaletini yapamıyor kullanan varmı ve kilo alımı nasıl kusmaları durdumu fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim