3yaşındaki oğluma doğduğundan beri sen kalbimin mehtabımın güneşin şarkısını söyler onla dans ederim. Oda sürekli gelir kucağıma çıkmak ister, hadi anne sen kalbimin yap der ve söylerim dans ederiz🥰 biraz öncede geldi baya dans ettik. Küçük danam 18kilo var ama hala kucakcı🙈 sizlerinde yavrularınızla şarkılarınız var mı?❤️