Efecim Hanımlar merhaba. Çalıştığım kurum bayram için mesai yazmış. Resmi tatillerde çalışma durumunda süt iznimizi kullanabiliyor muyuz? Şu an 3 saat erken çıkıyorum resmi tatilde de geçerli olacak mı?