1cocuksevdasi kızlar bu ne ya sıcaklardan mi oluyor ev 30 derece şuan kapılar açık hep bazen tek zibinla duruyor bazen de sadece bez alerji olduğunu düşünmüyorum çok bişey yedirmiyorum 6 aylık daha
fatmaa12345 1cocuksevdasi benim bebegiminki aşırı kotuydu size atayım isterseniz doktora götürdüm sıcaktan dedi
fatmaa12345 1cocuksevdasi bebeğimin boynu yüzü hep böyle olmuştu sıcaktan adanada yaşıyoruz klima çalışıyor ama yinede böyle olmustu
fatmaa12345 1cocuksevdasi ben bebeğime günde 2 defa duşa sokuyorum bi sabah bi akşam terledigi an üstünü değiştiriyorum zatn evin içinde sadece zibin var dışarıya çıkarsam pantolon şort giydiriyorym bide kısa kollu okadr
jilimana 1cocuksevdasi terli giysi kalmasın üstünde ılık ılık duşlar aldır çok sıcak tutmamaya çalış geçer canım
Sucaner90 1cocuksevdasi gül suyu değilde Trendyolda Hepsiburada da var gül mayası diye geçiyor saf olanlarından almanız önemli.çok iyi geliyor birde dolapta soğutuyorum hem ferahlıyor kızım hem iyileşiyor isilikleri
1cocuksevdasi fatmaa12345 ayy arada bi benimkinin de boynu buna benzer oluyor krem de sürüyorum kantaron yagida sürüyorum pek geçmiyor gibi
1cocuksevdasi fatmaa12345 evin içinde zibinla duruyor dışarı çıksak uzun elbisesi var ya onu giyiyor yada şort tişört askili zibin ama 2 kez duşa sokmuyorum tabi çabuk hasta oluyor o zaman