Furkan42 Troid hastasiyim bi süre ilacı bırakmami istemişti doktor,şuan ilaç almıyorum. Bi yazı okudum troid süt hormonu prolaktini olumsuz etkiler diye. Bu konuda bilgisi olan var mi ?
Besteee Furkan42 ben katılmıyorum bende troit hastasıyım ilaç kullanıyorum her gün ama çok şükür hiçbir azalma yok sadece bir dönem stresten azalmıştı sonra tekrar toparladı kızım 7 aylık maşallah sütüm iyi
Hivdamm Furkan42 bende tiroid ilacı kullanıyorum iki yıldır üçüncü çocuğum bu sütüm yetmiyor mama kullanıyoruz diğer çocuklarımda sütüm çok tu çocuklarım ilk ikisi çokta kiloluydular
elmaliturta Furkan42 aslında kullanmam gerekiyor ama sürekli unutuyorum hatırlayamıyorum ki şuan bi bakiyim bulabilirsem yazıyım
Furkan42 Hivdamm diğer iki çocuğunuzu emzirirken de tiroid ilacı kullanıyor muydunuz? Ben de ne yaptıysam artmıyor mama da veriyorum. Şimdi 71 günlük meme istemiyor bi kaç gündür.
Sare35 Furkan42 benim troidim yok ama süt uretimim çok azdı arkadaşım troid hastası iki yaşına kadar emzirdi sütü akardı o derece fazlaydı böyle düşünüp düşünce gücüyle sütünüz azaltmayin süt üretimini etkilemez
Hivdamm Furkan42 tiroidlerime iki ayda bir baktırıyorum sınırı geçmiyor levotiron kullanıyorum Birgül 100 diğer gün 125 lik kullanıyorum
Sehers Furkan42 ben hamileyken kullanmaya başladım troid ilacı 4 yıl oldu hala kullanıyorum emzirirken de kullandım sütüm azalmadı
Acemianne88 Furkan42 benim de ilacımı kesti doktor benim 5 aylıkken birden bire azaldı sütüm cocuk ta emiyordu hiç mama felan kullanmamıştık ben troide yoruyorum baska nedeni yok cunku