Gerçekten çok sıkıldım herşeyden dikkat etmeme rağmen evde sürekli elektronik eşyalar bozuluyor bugün yine çamaşır makinesi bozuldu evin elektriğinde sıkıntı yok niye böyle oluyor anlamıyorum eşimden,servisten,komşulardan bile utanıyorum artık buna çok moralim bozuluyor kimseye söyleyemiyorum artık buraya yaziyim bari dedimm