alinduhatg ugze suan nerdesiniz li ? İstanbul zor artık çok bunaltıcı trafik insanlar geçim pahalılık bırıne adres bile soramazsın %70 yabancı kaldırımda bile yuruyemıyorsun elimde olsa köyüme yerleşeceğim
Ogretmenannex ugze nerde olduğunuza bağlı ayrıca Pendik ama semt mahalle iyi mi o önemli kendi eviniz büyük avantaj , imkanlar yakın vb ne istediğinizde ilgili
tekbasimabakiyorum ugze Pendik’te hangi mahallede eviniz? Önemli olan o. Geçim olarak soruyorsanız İstanbul Türkiye’nin en pahalı şehri.
kimbumadam ugze pendikli arkadaşlar kızmasın ama İstanbul değil orası gebze kocaeli falan :) 1 kere gittim tutucu ve sıkıcı olarak aklımda kaldı
ugze Ogretmenannex açıkçası bulunduğum ilden artık tebdil-i mekan tapmak istiyoruz yazsak orası kesin çıkar diye. Memleketimize yetmiyor puanımız😞
alinduhatg ugze gerçekten İstanbul yaşanılacak yer değil artık çok kalabalık trafik öyle ekonomik olarak öyle hastaneye bıle arabayla değil Marmara’yla gidiyoruz cogu zaman çok sıkıcı elimde olsa başka şehire giderim
ffulya ugze şöyle düşünün hiçbir yere puanımız yetmiyor da oraya niye yetiyor demek ki orayı istemiyorlar ve kaçıyorlar 😄 pendik’i bilmem ama İstanbul öğretmenler için sıkıntılı bir şehir kalabalık sınıflar, kozmopolit yapı vs meslekten soğutur
tekbasimabakiyorum ugze deprem açısından sıkıntılı bölge, pendik’teki evinizi kiraya verip Çekmeköy’de ev tutmanızı öneririm. Hem en güvenli bölge, hem okullar iyi hem de ilçe mem çok uyumlu.
kurtege İstanbul’da yaşanmaz . 7 . Yılım burada eşim gelse hiç durmam . Sınıflar çok kalabalık , her yerde trafik sıkıntısı var . Dışarıda kafa dinlemelik yer yok . Her çeşit psikopat var . Bayburt daha güzeldir bence 😀