[silindi] instgramda dr bekir çakmak var onun yürüteç
hakkındaki yorumunu dinleyin istrrseniz net ve kesin olarak önermiyor hem vucut gelişimi için iyi değil hemde pskolojik olarak iyi değilmiş ve kaza riski yüksek yürüteçte bebekler yürüteçle yürümeyi öğrenmezler parmak uçları ile itiyolar benim kızım 10 aylık çevrem çok al dedi almadım hatta eşimin teyzesi geçen aaa yürümeyi bilmiyo adım atamıyo diyo yürüteç alın her bebeğin gelişimi farklı 10 aylıkken yürüyen bebek mutlaka vardır ama daha erken acele etmiyorum takmıyorumda doktor beyin sayfasından dinleyin isterseniz