Merhaba herkese,
Oğlum 33+5te 2260 gr olarak doğdu. Bugün tam 2 aylık ve kilosu 3350 gr. Hem devlet hem özel takipliyiz kilosuna çok iyi diyor iki doktorumuzda ama bugün sağlık ocağında verem aşısı vurulmaya gittiğimizde oradakiler çok zayıf olduğunu sütümün yetmediğini az kilo aldığını söyleyip moralimi çok bozdu. Sizce kilo alımı nasıl? Sabahları 1,5-2 saatte bir emziriyorum, geceleri en fazla 3-3,5 saatte 1. Günlük 6-7 çişli bezimiz oluyor.