bll merhabalar öncelikle kolay gelsin 🤣 benim kızım da 29 aylık, aslında hevesi var mesela söylüyor çişim geldi diye ama yaptıktan sonra söylüyor. Bayram sonrası bende deneyeceğim bakalım inşallah başarılı oluruz. Bence çocukların hazır olması çok önemli, bence bizim istediğimizde değil kendi istediklerinde çabucak bırakacaklar 🫠 sizin kızınızda söylüyor mu böyle peki ? Bana herkes başla artık o hazır diyor da ben korkuyorum ondan soruyorum 😅 ufacık çiş yapsa bezine hemen çıkart çiş yaptım diyor güzelce anlatıyorum çişi geldiğinde söylemesi gerektiğini vs ama ikimizde de icraat yok henüz ne o söylüyor yapmadan ne ben bezini çıkarıyorum 🫠