pnrpnr_ vaveyla__ ben hastanedeki doktorumuza sormuştum onunla planladık 🥰 siz de hastanedeki doktorunuzla planlayın derim
EbruBoluKaya vaveyla__ ilk gece ateş yaptı sadece sonrasında geçti birini bir bacaktan birini diğer bacaktan vuruyorlar normalde ateş yapan bexsero olduğunu söyledi doktorumuz 38,6 you gördük sabaha kadar nöbet tuttum şükür atlattı
ttrck vaveyla__ aynı gün olmadı ki bir hafta ara verdik, ağır gelir bence. Özellikle bexsero az da olsa ateş yapıyor