Bebeğim 2,5 aylık ve iznim bitiyor bayramdan sonra işe başlamam gerekiyor bırakcak kimsem yok ücretsiz izin alcak maddi durumumda yok yardımcı olursanız çok duacınız olurum bildiğiniz heyet raporu veren yerler varsa nolur bilgi verin zor durumdayım şimdiden Allah razı olsun