bebek-kaya Merhaba dört aylık bebişimde 40 günlükken böbrek taşı çıktı takipte geçmezse ilaç verecekler hiç istemiyorum kendiliğinden gider mi karşılaşan var mı böyle bir durumla
ahmetseliminannesi bebek-kaya Canm ben ultrasonda calisiyorm bildiğim kadarı ile söyleyeyim genelde bebeklerde çıkardı 2 3 kontol sonrası düşmüş olurdu ama bebegin biraz sıkıntı yaşayabilir düşürme sırasında bol bol emzir insallah en kısa zamanda düşürür 👍
Arenn bebek-kaya taş olduğunu nasıl anladınız acaba bizimde iştahsız olduğu zaman bezinde pembelik oluyor dr 15 gün sürerse taş olur dedi sürmedi ama içimde de kuşku geçmiş olsun sizin bebişe de
bebek-kaya ahmetseliminannesi teşekkür ederim inşallah geçer sık sık emziriyorum ama kaç aydık maalesef değişen birşey olmadı
bebek-kaya Arenn tesadüfen öğrendim aslında genel kontrol için özel bir dr götürdük o da karın ultrasonu istedi bi kontrol edelim herseyini diye o zman belli oldu
bebek-kaya @Arenn Arenn hayır ama dr taş kanala girerse bezinde kan olabilir demişti bir de d vitaminimi kestiler o da etkileyebiliyormus bi kontrol ettirin isterseniz içiniz rahat olur
bebek-kaya ZmrtDila aynen nefrolog ilgileniyor bebeğiniz kaç aylık küçük oldukları için müdahale etmek istemiyorlar takibe alıyorlar