kuzusuannesii izin bitişi gibi bir belge görmemiştim ben ama bir süre sonra e devletine düşüyor her şey raporlar izinler gibi bir kısım var oradan görebilirsin. Mesela ben 30 mayısta doğum yapmıştım, yazın patronla konuştuğumda ağustosun bilmem kaçına kadar zaten izinli görünüyorsun demişti. Sistemde görünüyor yani. Doğumdan sonra da okula ben bişey vermedim, izinde olduğun için zaten oradan devam ediyor. E devletten alacağın paraları takip et emzirme parası doğum parası falan