Kızlar 5 aya girmek üzereyiz 4. At bitiyor bizi es geçti falan diye seviniyordum 3 gündür gece saat başı emmeye kalkıyor sütüm olduğuna eminim bu arada kilo alımı iyi. Gün içinde sürekli mızmız ve ağlama sesi değişti resmen ağlamıyor böğürüyor 😰 Şuan atak olarak gözükmüyor ama sürekli huy değiştirir mi bebekler çok tecrübesizim geçer kelimeleri duymaya da ihtiyacım var sanırım