Bebeğim 3 aylık 3 4 gündür burnu tıkalı çok uyuyor 2 defa doktora götürdüm sırtı falan dinlendi kan şekeri ölçümü yapıldı normal dedi çiğerlinden ses gelmiyo dedi Bugünde böyle balgamlı öküsürük gibi öksürmeye başladı az az Doktor evde grip kim var dedi benim dedim grip başlangıcı olabilir dedi Ama hep maske taktım maskesiz yanına bile yaklaşmadım bide normal 95 100 cc mama içerdi bu ara içince kusuyor hemen ama ateşi yok keyifi gayet yerinde yani hasta gibi durmuyor hiç biraz daha gözlem yapıcam devam ederse yine hastane yolu😰