kahvemsadeolsun Benimki sabah akşam verseniz yer bu omleti. En sık yaptığım şeylerden biridir. Sizler ne yaptınız bakalım☺
Duyulurum kahvemsadeolsun ne omleti bu? Ben de kendini krep sanan bir omlet yapıyorum. 1 kaşık süt, bir kaşık un ve bir yumurta onu yiyor şimdi oğlum.
KLORAK kahvemsadeolsun krep yaptım domates zeytin salatalık peynir tabi ki kızım sadece zeytinleri yedi 🤣 bende inat ettim mama vermiyorum uyku saatine kadar beklicem bakalım yer inşallah
[silindi] kahvemsadeolsun Benim sıpa yiyor ya şükür. Ama akşam yemeğini tek seçenek yer. Başka yemez.
kahvemsadeolsun benoyleuygungordum___ Zamanla yer merak etmeyin. Bazı bebekler omlet pankek gibi şeylerden hoşlanmayabiliyor☺
kahvemsadeolsun Duyulurum 2 yumurta,1-2 kaşık un, yazlık menemen sos 2-3 kaşık ve bolca rendelenmiş kaşar. Kalın yumuşak krep gibi bir omlet oluyor😊
kahvemsadeolsun [silindi] Benimki de çok iştahlıdır. Sadece bu omletim içinde peynir domates biber filan var ondan yanında bir şey istemiyor. 😁 Yoksa iştah sorunu yok☺ Sebzeyle biraz arası yok ama et hamur etli çorbaları filan çok sever
[silindi] kahvemsadeolsun Bende omletin içine peynir dışında bir şey atamıyorum. Anında ağzından çıkarıyor. Hepsi farklı işte 😄
kahvemsadeolsun KLORAK krebe fıstık ezmesi sürmeyi denediniz mi benimki öyle çok sever mesela. Ya da bal kaymak sürüp rulo yapıp suşi gibi kesince çok sever ☺
KLORAK kahvemsadeolsun fıstık ezmesi denemedim daha hiç yedirmedim öyle şeyler ama bal ve kaymak denicem 🫶🏻 çok mantıklı. Diş dönemi başladı yine azı dişleri çıkıyor zorlamıyorum ama içim de gidiyor