İyi günler. Bebeğim 3 ay 21 günlük. İlk 2 ay anne sütü ve mama paralel verdim. 2 aydan sonra sadece mama verdim. 2 aydan fazladır kendisi kakasını yapamıyor.Çıkartamıyor.Yalnız klizma ve ya mum ile çıkarta biliyor.Her şeyi denedim, doktorlara goturdum amma bir işe yaramadı. Kakası sulu, sert değil, Böyle bir durumu yaşayan var mı?